Modena kaasasutaja Richard: vähem on alati rohkem!

Modena tech bites

Fookuses on meie tiimi liikmed.

Jaga postitust
rahatargalt-säästmine


Richard on Modena üks asutajatest, kes igapäevaselt juhib müügi, turunduse kui ka kliendisuhetega seonduvat.


Mis on olnud sinu jaoks Modena arendamisel suurim väljakutse?

Suurim väljakutse oli nö “lapsevigade” avastamine ja kõrvaldamine, et süsteem töötaks sujuvalt ööpäevaringselt. Peab nägema suuremat pilti ja hindama seda kõigi osapoolte vaatenurgast. Sellest olen õppinud kõige enam seda, et süsteemi väljatöötamine ja selle kasutajate jaoks veelgi lihtsamaks muutmine on elukestev protsess. Töö ei lõpe kunagi.


Nimeta kolm põhiväärtust, mida jälgid B2B müügi tegemisel?

  1. Räägi lihtsalt ja ära muutu liiga ametlikuks ega kellekski, kes sa päriselt ei ole. Sinu vastas on tavaline inimene nagu sinagi, lihtsalt oma tujude ja põhimõtetega.
  2. Ole aus: kõik tuleb varem või hiljem välja. Kui tonaalsus, kõne ja kehakeel ei ole korrelatsioonis, hammustatakse see kohe alateadlikult läbi.
  3. Ole järjekindel ja ära lase kontaktil jahtuda.


Mida võiks igaüks lugeda või kuulata, et areneda müügis?

Huvitavat mida läbi töötada on palju aga alustuseks minu arvates kuula ja analüüsi iseennast. Vähem on rohkem. Kui hakkad kellegi teise sõnade ja tegude järgi toimetama, läheb energia paigast ära. Aga kui peaksin soovitama näiteks kedagi kodumaist, siis olen Ville Jehe ja Alar Ojastu mõtetega samastunud.

Jaga postitust