

Fookuses on meie tiimi liikmed.
Richard on Modena üks asutajatest, kes igapäevaselt juhib müügi, turunduse kui ka kliendisuhetega seonduvat.
Mis on olnud sinu jaoks Modena arendamisel suurim väljakutse?
Suurim väljakutse oli nö “lapsevigade” avastamine ja kõrvaldamine, et süsteem töötaks sujuvalt ööpäevaringselt. Peab nägema suuremat pilti ja hindama seda kõigi osapoolte vaatenurgast. Sellest olen õppinud kõige enam seda, et süsteemi väljatöötamine ja selle kasutajate jaoks veelgi lihtsamaks muutmine on elukestev protsess. Töö ei lõpe kunagi.
Nimeta kolm põhiväärtust, mida jälgid B2B müügi tegemisel?
Mida võiks igaüks lugeda või kuulata, et areneda müügis?
Huvitavat mida läbi töötada on palju aga alustuseks minu arvates kuula ja analüüsi iseennast. Vähem on rohkem. Kui hakkad kellegi teise sõnade ja tegude järgi toimetama, läheb energia paigast ära. Aga kui peaksin soovitama näiteks kedagi kodumaist, siis olen Ville Jehe ja Alar Ojastu mõtetega samastunud.