

E-kaubandusest on saanud tänaseks lihtsalt kaubandus. Füüsiliste poodide üks peamisi säilinud eeliseid on võimalus tooteid kaupluses kohapeal oma silmaga vaadata ja oma käega katsuda. See on eriti oluline näiteks riiete ja jalanõude osas, kus isegi vajalike suuruseid ja mõõte teades, on kindlam neid enne ostu proovida. Weekend haldab tänaseks küll Eestis viiteteist füüsilist esindust, kui e-poe klientide jaoks toodete proovimisega seotud problemaatika lahendamine on neile väga oluline. Modenas on meie eesmärk kaupmehi e-kaubanduse ja makseviisidega seotud väljakutsetes aidata. Panime pead kokku ning nii sündis Weekendi mugavusteenus “Kliki & Proovi.
Kliendile tähendab kirjeldatud mugavusteenus seda, et Weekendi e-poes ostes on võimalik kuni 5 toodet endale nende eest tasumata koju või meelepärasesse Weekendi kauplusesse tellida. Tooteid mis sobisid saad kasutama hakata, need mis ei sobinud, Weekendile tagasi saata. Sobinud toodete eest saad arve e-mailile.
Sarnaselt on võimalik toimida ka toote vahetamiseks. Klient saab tellida uue asendustoote jube enne kui vana Weekendile tagasi jõuab.
Kliki & proovi teenus parandab ostukogemust nii e-poes kui ka füüsilises kaupluses:
Kirjeldatud mugavusteenus kõlab ideeliselt lihtsalt, aga tuhandete ostudega seotud andmete ja maksete vahendamine ning igapäevase töökindluse tagamine on olnud meie meeskonnale huvitav väljakutse. Kuna Modena missioon on aidata veebi- ja tavapoodidel pakkuda klientidele mugavamaid, kaasaegsemaid ja paindlike makselahendusi. Koostöös Weekendiga loodud kliki & proovi teenus pani meie missiooni proovile ja meil on väga hea meel, et sellest on kujunenud mõlemale osapoolele tõeline edulugu.